Mijn naam is Jordi de Haan, momenteel 27 jaar oud. Ik ben al meer dan elf jaar bezig met krachttraining, waarvan zes jaar als personal trainer. Ik sport momenteel 5 á 6 keer per week maar dat is niet altijd zo geweest…

Toen ik begon was ik zestien, 57 kg en wilde meer spiermassa opbouwen. Ik kocht een sportschool abonnement en ging aan de slag. Hierbij deed ik hoofdzakelijk het volgende (los van alle andere 873 andere fouten):

Het resultaat na de eerste 12 maanden: progressie. Iedereen die begint met fitness boekt progressie. Het maakt niet uit wat je doet, als je maar naar de sportschool gaat en aan random apparaten gaat hangen. Vanaf 2014 ging ik deels, vanwege motivatiegebrek. Ik zag niet meer de gewenste resultaten, die ik in het begin wel zag…

Uiteindelijk heb ik me beter verdiept in de materie door fitness certificaten te behalen. ik pas de de volgende dingen aan:

-progressie bijhouden

– Rekening houden met de kcal behoefte en eten op gevoel.

-Gepersonaliseerd programma volgen

-Gemotiveerd zijn en doorzetten.



Tevens bestudeerde ik honderden wetenschappelijke artikelen en boeken. Ook volgde ik cursussen en zocht ik hulp bij professionals. Daardoor heb ik in de afgelopen jaren keiharde progressie kunnen boeken. Had het opbouwen van spiermassa sneller gekund? JA. Ben ik de enige die deze fouten heeft gemaakt? Zeker niet.

Jordi de Haan, gecertificeerd personal trainer & online coach.
(Fitvak A & B)

Vier grootste problemen tijdens het opbouwen van spiermassa.

1. Niet bijhouden van progressie

De gemiddelde sporter die tijd in de gym spendeert zonder sets, reps en herhalingen te registeren. Hierdoor blijf je vaak steken op hetzelfde gewicht en kun je moeilijker toewerken naar een eindresultaat met meer spiermassa.

2. Onpersoonlijk programma

Veel programma's worden gekocht op het internet. Hierbij is er geen rekening gehouden met: de samenstelling en genen van het lichaam, specifiek herstel van de sporter, blessures en/of uitvoering van de oefeningen. Onpersoonlijke programma's kunnen de efficiëntie in de weg zitten.

3. (Gedeeltelijk) stoppen

Gemiddeld gezien zegt 30 procent van de leden hun abonnement op binnen één jaar. Redenen zijn vaak het gebrek aan zichtbare progressie. Hierdoor neemt de motivatie af en kun je verder gaan als slapend lid. Tevens blijkt dat onderzoek dat consistentie tussen de trainingen essentieel is voor het boeken van progressie.

4. Voedingsplan

Verschillende onderzoeken wijzen uit dat een uitgebalanceerd voedingsplan niet lang vol te houden is. Het is eentonig en daardoor niet lang vol te houden. Tevens is het vaak gekopieerd en niet gepersonaliseerd. Hierdoor kun je terugvallen in een voedingspatroon die niet bijdraagt aan het vergroten van jouw spiermassa.

Ik leid gevorderde sporters  naar een doorbraak met hun beste fysiek met een vrij voedingspatroon. Start vandaag voor meer spiermassa en persoonlijke groei. Word de beste versie van jezelf.

Van een hobby naar onderneming

Vanwege de ervaring met fitness, de passie voor sport en de behoefte om mensen te helpen met fitness, ben ik een online coacing onderneming gestart. Ik haal voldoening uit het feit dat jouw fysieke en mentale gezondheid vooruitgaat. Hierbij draait het bij mij om persoonlijke, doelgerichte, eerlijke en duurzame factoren.

”Op maat gemaakt”

Alles wat ik bij Jordi de Haan Personal Training doe, doe ik vanuit een gepersonaliseerde gedachte. Echt resultaat bereiken wij immers pas wanneer ik exact weet wat jouw huidige niveau is. Hier wordt vervolgens op voortgeborduurd in het persoonlijk trainingsplan. 

”Doelgerichtheid aan de slag gaan”

Een trainer die resultaat wil bij jou. Resultaat komt niet binnen een paar weken, maar heeft tijd nodig. Wekelijkse progressie is uiteraard wel mogelijk. Daardoor steek ik dagelijks tijd en energie in het delen van kennis, zodat jij vooruitgang blijft boeken. Daarentegen zal sport zeker niet het enige onderwerp zijn tijdens de trainingen. Als laatste heb ik geduld. De één leert sneller dan de ander. Ik wacht geduldig af tot jij jouw doelstellingen behaalt.

”Alleen realistische doelstellingen”

Een wetenschappelijke onderbouwing heb ik hoog in het vaandel staan en daarom werk ik alleen met bewezen methodes. Eerlijkheid staat hierbj centraal. Een eentonig bewezen methode met een rijst, kip en groente dieet en de hele week trainen gaat niet werken. De kans dat je dit volhoudt is aanzienlijk klein. Een zelfgecreëerde gezonde levensstijl, effectieve trainingen en voldoende rust is een methode die voor jou werkt. Deze methode zorgt ervoor dat jij jouw doelstellingen behaalt.

”Voor de rest van je leven”

Natuurlijk geloof ik in een duurzame verandering die voornamelijk plaatsvindt door een juiste balans tussen

Dit is de basis voor een duurzame verandering, waar wij samen aan gaan werken. Maar betekent dit dat je voor de rest van je leven vastzit aan dezelfde voeding en training? NEE!

Waarom niet?

Omdat je lichaam door je nieuwe levensstijl continu verandert. Wie zegt jou dat wat vandaag goed werkt, over drie maanden nog steeds effectief is? De enige die altijd de waarheid spreekt, zijn de resultaten. Daarom wordt er maandelijks geëvalueerd. Als ik de progressie inzichtelijk heb, kan ik je sturen op resultaten. Tijdig corrigeren en de focus leggen op voortuitgang is de basis van jouw succes.

 

 

× Hoe kan ik je helpen?