FAQs

Veelgestelde vragen
over Jordi de Haan Personal Training

De basis van mijn dienstverlening is persoonlijke aandacht, doelgerichtheid en duurzaamheid. Onder begeleiding van mij werk je aan jouw gezondheidsdoelen of trainingsdoelen. Hiernaast krijg je voedingsadvies op basis van jouw behoeftes. Gezond eten heeft namelijk een groot aandeel in jouw (sport)prestaties en je algehele gezondheid. Sporten en gezonde voeding zijn dé basis ingrediënten voor een fit, slank, sterk en gezond lichaam! Tevens gaat jouw mentale gezondheid er op vooruit. Voel je zelfverzekerder door een nieuwe levensstijl.

 Personal training kan tevens op locatie of lekker in de buitenlucht.  

Service, haalbaarheid, persoonlijke aandacht en deskundigheid staan bij mij voorop. Jij staat bij mij centraal en je krijgt de begeleiding die je nodig hebt. Het trainingsschema zal afgestemd worden op jouw persoonlijke doelen en wensen. Hierbij houden wij rekening met eventuele lichamelijke klachten als onderrugklachten, schouderklachten of nekklachten. Wij zullen je begeleiden, coachen en motiveren zodat je het beste uit jezelf en uit de trainingen zult halen. Samen gaan we voor duurzame resultaten, ik ben jouw stok achter de deur!

Ik heb inmiddels veel mensen ondersteunt bij het ontwikkelen van een gezondere, duurzame leefstijl, zoals:

  • Afvallen
  • Aankomen
  • Gespierder en sterker worden
  • Meer energie krijgen
  • Gezondere eetgewoontes
  • Minder last van snaaibuien en vermoeidheidsklachten
  • Betere nachtrust
  • Vermindering medicatiegebruik
  • Minder stress
  • Een beter lichaamshouding
  • Vermindering of verdwijnen van lichamelijke klachten
  • Betere conditie
  • Zichtbare belijning van de spieren
  • Positiever zelfbeeld
  • Betere sportmotivatie

Op deze vraag kan ik helaas geen standaard antwoord geven. Het is afhankelijk van vele factoren, zoals;

  • Wat is jouw doel? Wil je 20 kilo afvallen, gespierder worden, wil je jouw oude kleren weer aankunnen? Of wil je misschien deelnemen aan een marathon of  gewoonweg gezonder leven?
  • Hoe vaak ga je trainen? Wil je 1, 2 of 3 keer in de week trainen? Wat ga je hiernaast doen, ga je ook zelfstandig trainen? In het algemeen geldt; hoe meer je gaat bewegen, hoe sneller je zult afvallen, hoe gespierder je zult worden of hoe eerder je van jouw klachten af kunt komen, etc.
  • Hoe gezond eet je? Ga je serieus aan de slag met het voedingsadvies dat je van onze voedingsconsulent krijgt, of schenk je hier geen aandacht aan?  
  • Heb je veel last van stress? Stress heeft namelijk een negatieve invloed op je lichamelijke en psychische gesteldheid en dus jouw resultaten.
  • Hoe is je genetische aanleg? Zo valt de één sneller af en bouwt sneller spieren op dan de ander.
  • Hoe is jouw hormoonbalans? Zo komen vrouwen in de overgang sneller aan en vallen moeilijker af.
  • Hoe fit ben je nu? Heb je kort geleden nog gesport of juist niet? Hoe is je conditie?
  • Wat heb je ervoor over om jouw doel te bereiken? Veel factoren hebben invloed op je gezondheid en trainingsresultaten. Denk naast meer bewegen en gezonder eten bijvoorbeeld ook aan je slaappatroon, de mate van stress, de balans tussen jouw in- en ontspanning maar ook het zelfbeeld en de mindset telt mee. Vaak moeten er gewoonten doorbroken worden. Zo’n gedragsverandering gaat vaak niet vanzelf. Aan jou hoe je ermee omgaat, welke keuzes je hierin maakt.

Zoals je kunt lezen, kan ik geen garantie bieden dat je binnen een bepaalde periode bepaalde resultaten zult behalen. Wel kan ik je hierin adviseren en ondersteunen. Door middel van coaching, begeleiding en training gaan we samen voor duurzame resultaten.

Niet veel. Veel oefeningen kun je met jouw eigen lichaamsgewicht uitvoeren. Daarnaast heb ik allerlei sportmaterialen die nodig zijn voor de training. Denk aan dumbbells, gewicht schijven, barbells, kettlebells en elastieken. Het is handig om voor de training makkelijk zittende (sport)kleding aan te trekken en stevige, goed passende sportschoenen. Verder is het handig om een bidon gevuld met water mee te nemen, net als een handdoek.

Ja, absoluut! Fijn juist als je zonder mij ook zelf gaat trainen. Zo behaal je jouw doel ook en houd je jouw sportmotivatie op peil. Ik zal naar wens een trainingsschema voor je opstellen dat afgestemd wordt op jouw wensen, doelen en mogelijkheden. Dit gaat gepaard met online coaching en voedinscoaching. 

Samen trainen met jouw partner, vriendin, familielid of collega? Geen probleem, dat kan bij mij. Het uurtarief is lager. Want op die manier zou je de kosten samen met jouw sportmaatje kunnen delen. Heb je last van lichamelijke klachten, zoals bijvoorbeeld blessures? Dan adviseer ik toch zeker aan het begin te starten met de één op één training, zodat jij tijdens de training centraal staat en de volledige aandacht krijgt van de trainer. Het is namelijk erg belangrijk dat je begrijpt waarom je iets doet en hoe de oefeningen uitgevoerd moeten worden. Heb je de oefeningen goed onder knie? Dan kun je altijd met jouw trainer overleggen of iemand mee kan trainen. Dat is vaak geen probleem, Ik ben hierin heel flexibel.

Dit kan van ’s ochtends 7:00 tot ’s avonds 22:00 uur. Ik ben vrij flexibel met de tijden, alleen dit kunnen wij het beste samen afstemmen. 

Wat leuk dat je interesse hebt. Allereest neem je contact met mij op.

Nadat je mij hebt benaderd, neem ik contact met je op om te horen wat jouw doelstellingen, wensen en verwachtingen zijn en hoe ik je hierbij kan helpen. Voor meer informatie verwijs ik je naar de ‘hoe werk het?‘ pagina.

De prijs hangt af van welk pakket je kiest.  Ik overleg dit liever met je op persoonlijke basis. De prijs verschilt, omdat ik werk met transformatiepakketten. Een transformatie waarbij een doel centraal staat, waar wij keihard aan gaan werken. Het type doel en duur van de transformatie verschillen per persoon, waardoor de prijs varieert. Wil je de kosten delen met een sportmaatje? Dat kan bij mij. Het uurtarief is dan lager. Tevens gezelliger om samen te trainen.

Nee, dit kost je niets extra. Ik geef toepasbare voedingstips, waardoor resultaten zichtbaar worden. Daarnaast gaat dit samen met online coaching. Iedere dag heb je de mogelijkheid om vragen te stellen. Deze zal ik uitgebreid beantwoorden.

Ja, dat kan bij mij. Veel trainen samen met hun partner, collega of vriend(in). Het uurtarief is lager, want je kunt in dat geval de kosten samen delen. Samen trainen kan stimulerend werken en is ook gezelliger. Houd er wel rekening mee dat de trainer zijn of haar aandacht over jullie beiden moet verdelen en dat er niveauverschil kan zijn. Bij de één op één training sta je alleen centraal wat ten goede komt van de kwaliteit.

× Hoe kan ik je helpen?