Spiermassa opbouwen met een flexibel voedingspatroon?

Ik leid jou, als mannelijke sporter, richting een transformatie met meer spiermassa via efficiënte trainingen, een flexibel voedingspatroon en wetenschappelijk onderbouwde kennis. Start vandaag voor spieropbouw op de lange termijn. Geen quick-fix, maar resultaat voor altijd met Online Coaching of Personal Training!

Dit kun je verwachten

 Samen werken aan het creëren van een flexibel voedingspatroon. Samen werken aan het langdurig opbouwen van spiermassa.

Gratis trainingsapp

Hou gemakkelijk je progressie, trainingsschema en resultaten bij.

Community

Profiteer van content en contact in de exclusieve community.

Bespaar tijd

Maak gebruik van 11 jaar aan kennis omtrent voeding & training.

Videoanalyses

Ontvang feedback en optimaliseer je techniek.

Gratis intake en evaluatie

Optimaal starten, sturen op jouw progressie en corrigeren.

Gepersonaliseerd

Op basis van jouw wekelijkse trainingsfrequentie.

0 +
mensen geholpen
0 +
uren PT gegeven
0 +
gemaakte trainningprogramma's

Transformaties

Progressie spiermassa
Progressie Luuk
Progressie spiermassa

Over mij en mijn verkeerde aanpak

Progressie spiermassa

Mijn naam is Jordi de Haan, 28 jaar en ik ben elf jaar geleden begonnen met fitness. Inmiddels ben ik drie jaar werkzaam als personal trainer en online coach en heb ik 80+ mensen geholpen. Ik sport altijd vijf á zes keer per week maar dat is niet altijd zo geweest…

In 2010 was ik zestien, 57 kg en voelde me niet goed in mijn eigen lichaam, omdat ik me niet krachtig en weerbaar voelde. Daardoor besloot ik om meer spiermassa opbouwen. Ik schafte een sportschool abonnement aan en ging aan de slag. Hierbij deed ik het volgende fout (los van alle andere 873 fouten):

Mijn Flexibele Methode

''Flexibel = middel, consistent spiermassa opbouwen = doel.''

Belangrijkste onderdelen van Mijn Flexibele Methode

Ik ga voor onafgebroken veranderingen op de lange termijn. Ik zorg ervoor dat jij een levensstijl creëert waarin jij consistent spiermassa wilt opbouwen. Aan de hand van wetenschappelijk onderbouwde kennis volg jij Mijn Flexibele Methode middels het:

Zo boek jij in
3 stappen
langdurig resultaat

Alles draait om het behalen van langdurig resultaat zodat jij op de lange termijn fysieke en mentale vooruitgangen boekt. Het is een flinke investering in jezelf, maar daardoor behaal je wel resultaten binnen en buiten de gym. Dankzij meer spiermassa:

Je progressie, schema en coach altijd binnen handbereik met de trainingsapp

Bekijk de video van de trainingapp.

Creëer supersnel spiermassa, doordat je gebruik maakt van de trainingsapp. Houd je progressie bij, deel je techniekvideo’s en stel al jouw vragen online. 

smu playknop

Bekijk de video van de trainingapp.

Verhelderende online video-bibliotheek met
100+ zelf gemaakte fitness instructievideo's voor spieropbouw*

.

*De helft is zichtbaar op mijn Youtube account. 

Op basis van jouw weekschema

Niet iedereen heeft evenveel vrije tijd. Daarom personaliseer ik al mijn trainingsprogramma’s op basis van jouw behoeften. De trainingsschema’s worden geprogrammeerd voor dertien weken. Hierbij laat ik jou aan de oefening wennen, je techniek optimaliseren, maar vooral meer spiermassa opbouwen. 

Trainingsprogramma
Coaching spiermassa

Kennis = resultaat,
resultaat = motivatie

Iedereen kan iedereen met kennis succesvol transformeren.  Je kunt veel tijd stoppen in het zoeken naar de juiste manier om jouw doelstellingen te behalen. Of je kunt professionele coaching zoeken zodat jij met relatief weinig tijd maximaal resultaat kunt boeken. Met mij als coach profiteer je van:

Techniek optimalisatie
via Personal Training

Wonend in de stad Utrecht en wil je je techniek verbeteren? Dan kun je ook Personal Training afnemen.

Geheel op basis van jouw trainingsdoelen en behoeften.

Personal training Utrecht