⭐️ Lees reviews (gemiddelde beoordeling: 4.7/5)

Intake formulier

Ben jij klaar om spiermassa op te bouwen met een flexibel voedingspatroon? Vul onderstaande vragen dan zo eerlijk mogelijk in, zodat ik een goed beeld krijg van wie je bent en wat jouw doelen zijn.

Alles helder!

Tevens krijg ik voldoende inzicht in jouw eventuele beperkingen tijdens het trainen. Ik kan daardoor van te voren de belangrijkste aanpassingen doen voor jouw persoonlijke programma. 

(Invulduur: 10 minuten)

Persoonsgegevens
Geslacht
Adresgegevens
Fysieke samenstelling
Foto huidige fysiek:
-Voorkant
-Zijkant
(optioneel)
Levensstijl
Lichamelijke activiteiten tijdens het uitoefenen van uw dagelijkse activiteiten?
Rook je?
Drink je alcohol?
Mentale- en fysieke fitheid
Hoeveel stress ervaar je in het dagelijks leven?
Hoe makkelijk kom je aan in gewicht?
Hoe goed kun je eten op gevoel? Ter nuance: Je weet dagelijks hoeveel je calorieën je binnenkrijgt zonder te registreren?
Sportieve achtergrond
Wat is je niveau met betrekking tot fitness/krachttraining?
Sportieve doelstelling

Wat is je doelstelling voor de komende periode?
Hoe groot is de kans dat je je doelstellingen behaalt?
Hoe groot is de kans dat je het opbouwen van spiermassa voor altijd volhoudt (consistentie)
Behoeftes

Hoe vaak zou je per week willen trainen?
Welke dag(en) zou je graag willen trainen?
Welke dagdeel zou je graag willen trainen?

Voeding

Hoeveel maaltijden eet je gemiddeld per dag?
Let je op het aantal kilocalorieën per product?
Gezondheid
Ben je wel eens duizelig geworden of flauwgevallen tijdens inspanning?
Heb je in het verleden wel eens een epileptische aanval gehad?
Heeft een arts je wel eens geadviseerd geen maximale fysieke inspanning te leveren? ?
Belangrijk
Op deze intake zijn de algemene voorwaarden van Jordi de Haan Personal Training van toepassing.

✉ Je krijgt binnen 24 uur een bericht voor het maken van een digitale intake