Effectieve coaching

Verbeterde voedingspatronen, trainingen en levensstijl.

Aanwezigheid = resultaat

Als coach vind ik het ontzettend belangrijk dat actief stappen onderneemt om gymsessies in te plannen. Jij betaalt geen geld om thuis op de bank te blijven zitten. Ik zal daardoor altijd hameren op jouw aanwezigheid. Het creëren van weinig slapende klanten is een belangrijk onderdeel van mijn coaching.

Jouw lichaamssamenstelling eerst

Geen één lichaam is hetzelfde en daardoor probeer ik tijdens de intakeprocedure alles te achterhalen, wat relevant is voor het samenstellen van het trainingsprogramma. Daardoor start ik met een uitgebreide intkeprodecure waarbij jouw relatie met sport, voeding, leefpatroon, blessures en andere belangrijke zaken centraal staan.

Verbeter je Gezondheid

Naast voeding en training, coach ik op basis van het versterken  verbeterde slaap en stressvermindering. Dit allemaal komt ten goede aan het opbouwen van spiermassa.

Persoonlijk en effectief.

Maak impact tijdens jouw trainingen door middel van de coaching.

Eten op Gevoel

Middels mijn voedingscoaching leer je uiteindelijk eten op gevoel. Ik adviseer je tijdelijk te tracken, waarna je voor de rest van je leven kunt eten op gevoel. Ik maak geen onderscheid in gezond of ongezond, waardoor jij vrij bent in alles wat je eet. 

Persoonlijk contant

Wekelijks contact via zoom helpt jou meer inzichten te krijgen om spiermassa op te bouwen. Jij krijgt hierbij direct antwoord op al jouw vragen. Uitereaard is het ook mogelijk om altijd vragen te stellen in de trainingsapp.

Gewicht = een middel. Geen doel.

Ik streef niet naar een bepaald gewicht, maar gebruik het slecht als richtlijn om progressie te kunnen vaststellen. Ik prioriteer altijd de resultaten omtrent jouw fysiek. Daarom stuur ik op de resultaten tijdens de evaluatie middels het gewicht. Tevens corrigeer ik tijdens de evaluatie waar dat nodig is. Hierbij stellen we doelen op, om nog meer progressie te kunnen boeken.

× Hoe kan ik je helpen?